Jak usunąć moje konto Ford lub FordPass®*?
Możesz usunąć swoje konto w aplikacji FordPass, wykonując poniższe czynności. Możesz także skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta i poprosić o usunięcie konta.
Ważne:
- Po usunięciu profilu konta, czynności nie można cofnąć.
- Konto w aplikacji FordPass jest również powiązane z kontem Ford.
Usuwanie konta Ford lub FordPass
Wybierz z rozwijanej listy menu swoją obecną wersję aplikacji FordPass, aby dowiedzieć się, jak usunąć konto.
Aplikacja FordPass 5.X
Aby usunąć swoje konto za pomocą FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Kliknij Informacje dotyczące konta w części "Ustawienia".
- Przewiń w dół i wybierz Usuń swoje konto u dołu ekranu.
- Kliknij Usuń konto.
-
Wykonaj procedurę zabezpieczającą, korzystając z ustawień telefonu.
Uwaga: Jeśli nie masz włączonych funkcji zabezpieczeń na swoim urządzeniu, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
- Przeczytaj wyskakujący komunikat.
- Wybierz Usuń, aby potwierdzić polecenie.
W celu uzyskania dodatkowej pomocy, skorzystaj z opcji Kontakt z Doradcą za pomocą opcji Konto > Kontakt z działem pomocy w aplikacji FordPass.
Aplikacja FordPass 4.X
Aby usunąć swoje konto za pomocą FordPass:
- Zaloguj się do aplikacji FordPass.
- Przejdź do ekranu Konto.
- Kliknij w opcję Ustawienia.
- Na dole wybierz opcję Usuń konto.
- Przejrzyj szczegóły na następnym ekranie.
- Kliknij Usuń konto, aby potwierdzić polecenie.
-
Wykonaj procedurę zabezpieczającą, korzystając z ustawień telefonu.
Uwaga: Jeśli nie masz włączonych funkcji zabezpieczeń na swoim urządzeniu, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
W celu uzyskania dodatkowej pomocy, skorzystaj z opcji Kontakt z Doradcą za pomocą opcji Konto > Pomoc w aplikacji FordPass.
Dodatkowe informacje
Jak usunąć lub odinstalować aplikację FordPass z mojego urządzenia?
*Aplikacja FordPass jest kompatybilna z wybranymi smartfonami i jest dostępna do pobrania. Mogą obowiązywać opłaty za transfer danych.